2010. november 8., hétfő

Óvári csirkemell picit másképp

Hozzávalók:
500 g csirkemellfilé
300 g gomba
100 g sajt (óváriból kellene elméletileg, nekem most trappista volt csak)

A gombát felszeleteltem, megborsoztam és megpirítottam egy teáskanál olivaolajon.

A csirkemellfilét felszeleteltem, a hús mindkét oldalát megsóztam, a tepsibe raktam, rá jött a pirított gomba. Aztán az egészet megszórtam reszelt sajttal. Legjobb óvári sajtból (ha már ugye neve szerint annak kellene lennie :)), mert sajtokhoz képest kevés a kalória- és zsírtartalma (292 kcal és 18,5 zsír, a trappista sajtnak: 370 kcal és 28,1 zsír).


Előmelegített sütőben 25 percig lefedve süssük, majd vegyük le az alufóliát/edénytetőt és a sajtot pirítsuk meg. Nekem 45 perc alatt sült meg összesen.
Köretnek zöldségköretet ajánlok (de nem fogyózók egyék burgonyapürével, azzal a legfinomabb:))



Összesen: 1030 kcal, 14 ch
1 szelet hús: 172 kcal, 2,3 ch (a képhez kistányért használtam).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése